Saturday 3 December 2011

Kad Perubatan :Takaful Health 2 (baru)

KAMI BERIKAN GANJARAN DAN KINI LEBIH MANFAAT UNTUK
PENJAGAAN KESIHATAN ANDA


Pelan Takaful Health 2 ialah pelan yang di naik taraf dari pelan Takaful Health sedia ada. Takaful Health 2 menawarkan limit yang lebih tinggi berbanding pelan terdahulu.



Kami berada di sisi anda apabila anda memerlukan kami dan memberi ganjaran apabila anda kekal sihat.Itu adalah janji yang telah kami tunaikan. Kini, kami memberi tambahan kepada manfaat sedia ada untuk menawarkan pelan perubatan yang lebih berbaloi untuk anda. Memandangkan perbelanjaan perubatan yang semakin meningkat disebabkan rawatan yang lebih maju dan kemudahan-kemudahan yang dinaik taraf, kami telah mereka satu pelan inovatif yang membolehkan anda menerima rawatan perubatan yang terbaik daripada kemudahan yang bertaraf tinggi.

Dengan Takaful Health2, nikmati ganjaran dan pilihan untuk mendapatkan pelan penjagaan kesihatan yang paling komprehensif. Kerana kami hanya berikan yang terbaik untuk perihal kesihatan anda.


*Pelan perubatan untuk anda – Nilai lebih TINGGI dan lebih BAIK

*Terus nikmati BONUS bagi TIADA TUNTUTAN

Kami memberi anda bonus tahunan sehingga RM500 sekiranya anda tidak membuat sebarang tuntutan bagi tahun tersebut. Kekalkan kesihatan dan anda akan menerima ganjarannya.


*Perlindungan KOMPREHENSIF untuk bil hospital dan pembedahan
Takaful Health2 memberikan anda ketenangan minda sepenuhnya. Ianya menyediakan perlindungan perubatan komprehensif sekiranya anda dimasukkan ke hospital, memerlukan pembedahan atau mendapat rawatan pesakit luar.

*Manfaat Bilik dan Penginapan yang bernilai lebih TINGGI
Nikmati manfaat bilik dan penginapan yang bernilai lebih tinggi dengan Takaful Health2. Kini, manfaat bilik kami bermula dari RM150 harian untuk Had Tahunan Keseluruhan bernilai RM50,000.


*Pilihan KO-TAKAFUL atau DEDUKTIBEL
Selain ko-takaful, Takaful Health2 kini ada dua pilihan tambahan deduktibel. Pilih antara deduktibel bernilai RM3,000 atau RM10,000, yang mana memenuhi keperluan pelan perubatan anda. Sertakan bersama TH Retirement3 dan secara automatik ianya akan menukarkan amaun deduktibel kepada ko-takaful apabila anda mencapai usia 55 tahun. Bukan sahaja pilihan ini menjadikan pelan anda jadi lebih berpatutan, ianya juga memberi anda perlindungan tambahan di waktu anda paling memerlukannnya – semasa zaman persaraan anda.


*Perlindungan TAMBAHAN sehingga UMUR 100
Pelan perubatan Takaful yang komprehensif ini memberi perlindungan sehingga anda mencapai usia4 25, 70, 80 atau 100.


Kami beri LEBIH lagi....


*Rawatan LUAR NEGARA
Dengan TH Overseas3, anda mempunyai pilihan untuk mendapatkan rawatan perubatan bagi lima jenis kondisi yang dilindungi di Singapura, Hong Kong, China dan India.


*Pilihan untuk MENGETEPIKAN had tuntutan tahunan UNTUK KESEMUA PELAN
TH Annual Limit Waiver3 kini dibuka kepada kesemua pelan Takaful Health2. Dengan mengambil pilihan ini, anda tidak perlu bimbang jika bil perubatan tahunan anda melebihi had tuntutan tahunan anda.


*NAIK TARAF AUTOMATIK ke pelan bernilai lebih tinggi
Kami akan menaik taraf secara automatik pelan Takaful Health2 anda dua kali ganda tidak mengambil kira keadaan kesihatan anda dan sebarang tuntutan perubatan sebelumnya yang telah dibuat jika anda sertakan TH Auto Upgrade3. Naik taraf ini akan mengikut terma dan syarat pada permulaan atau apabila ianya disertakan bersama pelan Takaful Health2 anda.


*LEBIH pilihan dan lebih BERPATUTAN
Pilih dari lima pelan Takaful Health2 mengikut keperluan dan bajet anda. Dari serendah RM100 sebulan, anda pasti dilindungi secukupnya.

UNTUK DAPATKAN KHIDMAT NASIHAT SECARA PERCUMA, SILA HUBUNGI SAYA DI  019-478 0202~NURUL

No comments:

Post a Comment

 
;